Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 8, 2012

Selamat Hari Ibu :)



Selamat Hari Ibu 

kepada semua ibu-ibu di dunia di luar sane :)
tahun ini adalah tahun pertama aku bergelar IBU tapi 
aku gantikan gelaran tersebut dengan panggilan mama untuk anak aku

Alhamdulillah aku adalah salah seorang yang 
di beri peluang untuk bergelar mama kepada zuriatku & en suami
Kerana bukan semua orang di berikan amanah yang X ternilai harganya oleh
Allah S.W.T dan insyaAllah akan aku jage amanah ini
sebaik mungkin.. Ya Allah sentiaselah bantu hambamu ini
di dalam memegang amanah dari MU

Banyak perkara baru yang aku lalui dengan pengalaman dari
mengandung hinggalah melahirkan anak ini..
barulah kita tahu betapa besar pengorbanan seorang ibu
kepada kita dahulu.. janganlah kita derhaka
kepada orang tua kita terutamanya ibu kita yang bertarung
nyawa untuk bersalinkan kita..



ini hadiah dari en suami 
Walaupon X mahal tapi sangat berharga dan aku
sangat suke dengan pemberian en suami ni
terima kasih abg atas ingatan abg pada syg :)
yang penting en suami banyak menolong aku dalam banyak hal
terima kasih banyak buat en suami tersyng 



K.A.M.I bertiga sudah :))



No comments:

Post a Comment