Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17, 2011

Kisah jagung...

hari isnin malam hari 2 aku balik keje bagitahu en hubby mintak temankan
nak kuar beli seliper.. sebab seliper dah putus..huhuuu
bukan itu ajer tau kat opis pon haku dengan
tidak sengaje telah putuskan seliper
service manager aku Pn Fazilah..sorry ye kak ila x sengaje
maybe memang nak putus tapi ngam2 mase aku pinjam :)
so aku simpan seliper yang putus bawah meja aku sampai la
tuan punyer cari nak pakai..then kantoi la..
hehe..ngan bergurau kak ila suh ganti sebab seliper 2
dye beli kat pulau karimun, indonesia
aku jawab ok jer tapi kene bawak aku g sane la nak beli yang baru :)
( banyak cantek kan..hehee )

eh dah lari tajuk plak kan.. hokey kite sambung lagi crite


biler dah dapat ape yang aku nak beli ape lagi nak balik la kan










sebelom balik aku tapau ais cream ngan jagung


suke dapat jagung ngan ais kem choclate nie
ok dah jom balik en hubby :)


tapi...................... inilah yang terjadi..huhuuu
en hubby dah tertumpahkan aku punye jagung mase nak tolong
simpan kan..tapi aku x kisah pon bukan mengidam pon kan

akan tetapi.........................................
..........................
.................
.........
....
..
.


suami yang tersayang nie cepat2 kuar kete nak beli yang baru
untuk gantikan jagung yang dah tertumpah itu
aku panggil2 pon hubby tetap pegi gak
pastu tolong bersihkan lagi
yang tertumpah dalam kete
( * ___________ * )



inilah sikap suamiku, sangat baik aty n terlalu baik sikapnyer
aku bersyukur ditemukan jodoh dengan insan sepertinyer
sayang abg sangat..huhuuu terharu sayang tau..
time kasih banyak abg, abg selalu cube menyenagkan hati sayang
dan buat terbaek untuk sayang walaupon
macam maner sikap sayang nie..
Love abg forever :)



No comments:

Post a Comment