Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 30, 2011

syukur alhamdulillah :)

assalamualaikum kepada semue yang membace belog aku nie..
ermmm...macam maner nak mulekan crite nie ye :) 
aku & hubby sangat bersyukur & gembira dengan rezeki 
yang telah Allah berikan ini
diharap ade rezeki untuk aku ngan suami untuk kali ini
semoga segalenyer berjalan lancar tanpa ade ape2 yang tidak
diingini berlaku..amin3x yarabbalalamin..

 " Ya Allah Ya Tuhan kami sesungguh Nya Engkau yang maha
Berkuasa atas segala-galanya, maha Pemurah, maha Adil dan 
Maha Segala-galanya bagimu, aku sebagai hambamu ingin memohon 
Ya Allah kau berilah yang terbaik
untuk hidupku & suamiku, lindungilah kami sekeluarga dan berilah
petunjuk yang terbaik untuk hidup kami " amin...

mesti semue nak tahu kan ape REZEKI ???????
yang aku maksudkan kat atas tadi :)
hokey jom tengok ujian yang aku buat kat bawah nie



urine test..tenkiu kepada kak huda sebab bagi nie suh cepat2 test
sebab period aku dah due 1 week..


arahan : 2 line = positive @ 1 line = negative
so agak2 semue dah tahu ape keputusannyer kan..


syukur, alhamdullillah... dengan izin Allah insyaAllah aku ngan en hubby
akan mendapat permata hati pertame kami :)
semoga dengan kehadiran cahaye mate ini akan mengeratkan
lagi ikatan suci yang telah kami bina..




P/S : tolong doakan aku ngan baby selamat melihat dunia nie & sehat walafiat.. :P





2 comments:

  1. ALHAMDULILLAH. JAGA ELOK2 SBB DAH PERINGKAT AWAL. JGN LASAK YE...TAKE K

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..akak tlg doakan ye..tenkiu kak julia :P

    ReplyDelete