Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 9, 2013

Eryna mandi (mase baby)



Aku nak crite pasal my gugurlz lagi.. heheee :P
biasela biler ade anak nie semue kite nak crite pasal anak kan..
kalau tgk dalam camera dan handphone pon kebanyakannyer gambar anak kite kan :)
sekarang eryna dah besar pon 10month tapi aku nk kongsi gak crite nie dalam blog nie..

Setiap kali mandi eryna mesti nangis.. ntah la nape nak kate air tu sejuk memang X la kan
sebab mak aku mandikan ngan air suam hari-hari.
 (mase nie dalam pantang so memang mak jer la yang tolong mandikan 
eryna hari2 setiap pagi dan petang aku amik lepas tu untuk pakaikan baju)

Mak yang mandikan eryna hari2 nie pon naik hairan nape la cucu die sorang
nie mesti menangis setiap kali mandikan??? Seminggu pastu mak aku cube 
mandikan eryna dengan care bagi eryna nie duduk..
 terkejut la nenek kan bile tgk eryna suke dan X nangis lagi..
then nenek panggil mama untuk tgk eryna nie mandi..
hai la syg mama nie lain perangai la kan..
nenek kate eryna nie la prangai yang lain dari cucu2 die yang dah 10 orng cucu :)
satu jer mama Xsuke sebab eryna tak nak mandi air sejuk
takot sangat eryna ngan air sejuk nie..






pas siap mandi giliran mama plak siapkan eryna pakai baju..


Rindu nak bau kamu macam mase baby..huhuuuu..
semunyer mama akan simpan dan ingat selalu hingga hujung nyawa mama
Luv U my Gugurlz..muah3x  :)



No comments:

Post a Comment