Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 30, 2011

MAKE OVER.... :)

Salah satu hobi aku nie adalah make-up , xkisah la make-up muke sendiri ker , make muke orang laen ker... 
(biasenyer adik beradik aku la jer yang menjadi mangsa)heheee..

Satu malam nie aku dapat panggilan tepon dari sepupu aku , die kate nak mintak tolong make-up ingatkan nak make-up dier la tapi rupe-rupenyer member die bile aku setuju baru die bagitahu..huhuuuu...
takotnyer x penah make-up orang yang aku x kenal biasenyer muke 
kakak aku @ pon muke adik aku jer :)

Dah la nak make-up untuk photoshot... takot la x cantek nanti ape plak orang kate kan walaupon untuk suke-suke... dah la x penah amik ape-ape kursus pon.. hantam ajer la macam biase aku make-up muke aku :)

Tapi alhamdulillah ramai gak yang puji cantek dalam facebook (FB)
Heheeee...suke la sangat sebab ramai yang puji cantekkkk :)

Jom kite tengok hasil dari tanganku & komenyer...


nie gambar tanpa make-up (aku download dr FB tuan punye badan)

Touch-up jangan..heheeee

hihiiii...inilah hasilnyer lepas di make-over :)

Picture by profesional photograper :)


P/S :- jangan marah ye pade tuan punyer badan sebab kena jadik model blog  kite nie :)

No comments:

Post a Comment