Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 5, 2012

Makanan Kegemaran En Hubby :)


Dulu sebelum kahwin En Hubby X pandai makan & X suke makan
spaghetti.. tapi bile aku makan N suh en hubby makan dye pon cube la :)
skrang nie suker tersangat2x and menjadi pebret en hubby
plak spaghetti nie..hehehe..

Tapi en hubby suke makan spaghetti yang aku masak jer kalau
nak beli kat luar punyer jangan harap en hubby nak makan
X sedap katenyer... 

en hubby juge suke kalau kakak aku eida yang masak
pon dye bole hantam manyak2x jugak..hehehe
jangan beli sudah x bole nak makan puas2x katernyer

okey nie malam2 en hubby mengidam nak makan spaghetti..
sebagai seorang isteri xde masalah nak
masak untuk suami tersayang nie :)
bukan susah maner pon



inilah bahan-bahannyer untuk membuat sos spaghetti


jangan lupe rebus mee spaghetti


 sos spaghetti yang siap di masak..


hahaha... inilah model aku en hubby tersayang :)


time kasih abg sebab suke ape yang sayang masak :)
hokey x sampai seminggu pas 2 en hubby mintak aku masakkan lagi..
seronok & happy bile en hubby suke ape yang kite masak kan..


info >>> dah makan nasi pastu suh masak spaghetti & makan 2 pinggan 
                                     lagi tapi en hubby kate nape macam x kenyang lagi ye :) 




No comments:

Post a Comment