Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 10, 2012

Ole-ole Dari BaLi ;)


Tahun 2012 nie syarikat tempat aku kerja iaitu 
Bengkel Anda Sdn Bhd @ Service Centre Perodua Wangsa Maju
buat trip ke Bali, Indonesia untuk semue staff
tapi aku X dapat ekut plak sebab dah besar sangat pewot nie..
huhuhu.. X leh nak naik flight :(
awal2 lagi dah tolak x bole juin, lagipun mak aku pon x bagi pegi
untuk keselamatan aku ngan baby dalam pewot nie

rancangan awal nak ke Sarawak mase New Year tapi
x jadi sebab kat sane tengah banjir
then tukar trip ke Bali..

tenkiu kepada kawan2 opis yang X lupe ole-ole untuk aku :)
hehehe.. suke sangat la kan dapat survenier





insyaAllah kalau ade rezeki & tiade halangan my service manager
nak bawak aku jenjalan ke ..............  lepas habis pantang
and baby besar sikit katenyer :)
( tggu aku on jer..hehehe )

masih awal lagik & X tahu macam maner???
merancang sajer X tahu pon ape jadi kedepan kan..kan..
nanti kalau jadi aku crite kat belog nie ye..

sekarang kena kumpul duit la nak holiday..
kak julie pon ajak aku bercuti & holiday juin dye..
bestnyer nak berholiday nie kan.. tapi x tahu lagik macam maner



No comments:

Post a Comment