Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 26, 2012

Special For My Baby :)


salam semue.. semoge anda ceria2x dan chat slalue :)
lame dah aku X update belog kan.. buzy dan malas yang datang nie 
X bole nak buat ape-ape la..
 hari nie ade mase sikit N rase rajin sikit nak update belog
so cepat2x aku nak update takot datang malas X tahu biler plak nak update kan..

lagipon minggu nie adalah minggu terakhir aku.. hanye tunggu mase jer baby
dalam pewot nie nak kuar.. same ade baby mama nie nak kuar
awal atau pon lewat dari due yang doktor bagi 4 March 2012

harap semue berjalan lancar, dipermudahkan dan selamat semue
amin... kluarge & kawan2 tolong doakan skali ye :)



macam biase kami nie suke amik gambar dalam kete 


okey semalam hari minggu En hubby pon coti same2x so aku pon plan untuk
pegi ke KLCC sebab ade pameran MOTHERHOOD EXPO 
itu pon aku tahu dari seorang kawan..
 barang baby & mama semue dah cukup sajer jer
gatai nak jalan2x kan..hehehe..
 (sebab sebenarnyer nak etngok2 stroller untuk my baby)
maner tahu ade yang berkenan di hati mama ngan papa kan

kat situ mama ngan papa beli satu baju special untuk baby kami :)


 papa sebagai model baju anak kami..hihihi  :)


asal nyer baju nie kosong ajer
yang jadi special sebab kami yang pilih gambar teddy bear
dan tulis name anak kami skali  :)

stroller pon sebenarnyer kami dah jumper yang berkenan
kat situ dan kami dah beli pon.. hehehe..
nanti aku update di lain entry ye..
salam jumper lagi..
bye bye..


2 comments:

  1. Replies
    1. Thanks Sally..
      time kasih gak sebab sudi dtg melawat baby Eryna :)
      nk update gak tapi kn tggu mood dtg..hehehe :)

      Delete