Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

Nur Lisa dah berumur setahun...


Nur Lisa Hanany anak buah aku yang selalu mengikut orang berjalan nie
dah berusia setahun pada 11 November 2011
dan tarikh tersebut jatuh juge pada hari raya korban yang lepas :)
budak nie pantang ade orang nak kuar umah mesti nak ekut gak berjalan
kalau kat umah ade orang cuti x keje memang dye x nak tdo la
takot ade orang nak berjalan & takot dye kena tinggal...

Macam-macam perangai budak kan.. kadang tertanyer2 
macam maner la nanti agaknyer
perangai anak aku dalam perot nie nanti...
Doaku semoga menjadi anak yang baik yang mendengar kate
mama ngan papa & menjadi anak yang soleh N solehah
seta berpegang teguh kepada ajaran agama islam
insyaAllah... amin..amin.. yarabbalalamin..

jom layan gambar-gambar terbaru anak buah aku nie :)


 nape licca tengok mak teh macam tu sayang


 CAaaKKK... besar nanti jadi anak yang baik tau


mak teh & pak teh sayang kamo slalue..


INFO >>>> sejak aku pregnant anak buah aku sorang nie x suke sangat 
                     dekat ngan aku..tapi kalau aku dah pkai tudung nak berjalan @ 
                     kuar umah dye la orang paling laju lekat kat kaki bagitahu dye 
                     pon nak etot gak..orang tua-tua kate sebab dye dapat bau 
                    baby dalam perot nie & lagi satu mungkin sebab baby dalam perot 
                    nie baby gurlz juga kot...hehehe :)  aku ngan en hubby x kisah anak 
                    lelaki ker pompuan ker yang penting baby chat, selamat & sempurna 
                   menjadi anak yang baik soleh & solehah...




No comments:

Post a Comment