Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 13, 2011

RINDUnyer.... :)

Hai & salam rindu dari aku  :)
lame betul aku x menulis kt belog nie kan.. rase kekok pon ade.. :P
sorry la sebab terlalu buzy & badan yang x bape nk chat membatas kan 
aku untuk mengupdate belog nie..
hari nie pon aku x bape chat 
batuk + demam + selesame + sakit kepala :(
banyak benda yang nak di kongsikan bersame-same pembace belog nie tapi..tettttt..
paham-paham la ye malas aku nk bobel panjang2..
okey itu saje untuk kali ini
aku nk start update belog dah
tunggu ajer entri-entri aku yang akan datang dalam mase
terdekat nie :)

Hokey itu sajer.. salam jumper lagi :)
>> today my pregnant dah masuk 6 bulan <<



gambar nie di ambil mase raye aidil adha yang lepas
( aku dah semakin bulat kan..huhuhu )


No comments:

Post a Comment