Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22, 2011

Raya AidilAdha 2011


Selamat Hari Raya Aidiladha
   Hari Raya AidilAdha dah nak masuk 3 minggu berlalu
tapi aku baru hari nie plak nak update status pasal nie..hehehe :)
biase la sibok sangat kan mengalahkan perdana menteri 
yang buat haji tahun nie..kikiki
Raya Korban aku raye kat Key EL ajer memandangkan cuti pon hanye
sehari & tahun nie jatuh hari ahad, so dapat 2hari jer..
Aku ngan Mr hubby beraye bersame kluarge aku jer la..
yang penting kami dapat bersame :)



 nie Licca ( Nur Lissa ) anak buah yang manjer ngan pak teh



 nie semue anak buah jer tau... anak sendiri dalam perot lagi :)
takot ader yang salah paham sebab baju sedondon kan
nie semue anak kakak yang paling tua (kakak anak ke-2 dlm kluargeku)
semue lelaki @ HERO



 okey nie adik aku..single lagi belom kawin..
dye jer la ngan adik lelaki aku sorang yang belom berumahtangga



macam biase Aku ngan Mr Hubby tersayang :)

**********************

Gambar family laen x sempat nak amik bersame :(
tapi ade banyak lagi gambar En hubby amik... suasana sembelih @ korban lembu
kat umah kami.. yang tukang sembelih ayahku sendiri yang di beri amanat
oleh ketua kat tempat aku tinggal ( Pangsapuri Dahlia, Ukay Bistari )











ayahku sedang menunggu untuk sembelih lembu yang ke-2
Raye ke-2 plak ayahku diamanatkan untuk sembelih 5ekor lembu
sumbangan dari adun BN Gombak, Selangor..




itu sajer crite raya korban aku :P
lain dari yang lain En Hubby kena siang ekor lembu
( buang kulit ekor lembu 2 ) ayah mentue yang suruh kan
tapi no hal la En Hubby bole buat pon :)







No comments:

Post a Comment