Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

Weekend @ Azrel & Myra Wedding...


Nie pon crite yang dah lame tapi x bape nak lame la ye..hehehe :)
biase la x sempat nk update belog la katekan
minggu lepas aku depan 3 hari x boleh nak bangun.. 
doctor bagi MC & aku dok umah rehat
alhamdullillah hari nie dah beransur baik walaupon ade lagi batuk-batuk nakal 
yang susah nak hilang..huhuhu :(
so biler sempat nie ape-ape crite yang nak dikongsikan bersame pembace akan
aku update..cume lambat cepat & biler 2 ekut mood la..
OK smue nak tahu kan sape si Encik Azrel nie kan???
dye nie anak BOS tempat keje aku merangkul kawan keje jugak la kan
umor dye sebaye ngan aku gak
Jom la layan gambar-gambar time hari wedding tu
majlis bertempat di Restoran Melayu Kuala Lumpur


 Azrel & Myra... semoga bahagia hingga ke akhir hayat..amin :)









Pengantin sedang bergambar bersame-same ahli keluarga

Aku & Mr Hubby tersayang :)











nie kawan keje aku En hairi bersama isteri & anak mereka


Kak Huda bersame suami yang masih berhoneymoon lagi
( cepat-cepat la dapat baby gak ye )

Ehem-ehem :P kak julia bersame kawannyer
( cepat2x la kak, baby saye nak makan nasi minyak kamo nie )










yang sebelah kiri nie aku bergambar ngan adik aku
yang sebelah kanan nie aku ngan kawan Pn Sally






wokey itu sajer crite untuk kali ini..salam jumper lagi
bye..bye :)




No comments:

Post a Comment