Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

Bercuti bersame keluarga suami :)


Sempena tahun baru cina nie en hubby cuti panjang selame seminggu :) 
maklumlah keje ngan company cine kan..
Aku nie yang keje ngan company melayu pon cibok gak la nak
cuti panjang..hehehe.. biase la nak luangkan mase ngan
en hubby tersayang :)
so aku pon apply cuti gak.. cuti tahun lepas 2 hari pon aku bawak kedepan

1st plan kami nak balik kg, sebab lame sangat dah rase x balik..
cian gak kat en hubby mesti rindu family dye kan..
tapi cancel last minit sebab orang kampung (kluarge hubby)
nak datang KL & jenjalan kat sini

Kami plan jenjalan pusing2 putrajaya
kami masuk Alamanda Putrajaya, Wetland, Masjid Putrajaya
dan jenjalan kawasan yang berdekatan..
penat gak dengan keadaan aku nie..tapi seronok :)

Nak masuk masjid Putrajaya nie kena sopan & menutup aurat
kalau x kamu kena pakai jubah yang telah disediakan
oleh pihak masjid



















baju aku ngan mak mentua same kan..
macam berjanji plak mase mule2 pegi jemput
ma kat umah kakak ipar


satu hari kami berjalan :)
seronok biler dapat berkumpul ramai2 macam nie..
ini pon x semue family ade.. kluarge kakak yang sulung
dan no.2 xde skali kalau x mesti lagi meriah kan :)

huhuhu...skit jer gambar yang sempat en hubby tangkap
rindu gak aku nak balik kg en hubby
x tahu la bile berkesempatan lepas nie sebab nak
bersalin dah pastu nak berpantang lagi.. cuti pon macam terhad
kena simpan tuk balik raye plak..
mesti meriah & lain raye kami tahun nie
sebab ade orang baru... 
MY SWEET HEART :)


No comments:

Post a Comment