Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 8, 2012

Pregnant Part-1

Pertama sekali ku ingan panjatkan syukur ke hadrat 
Allah S.W.T 
ke atas kurniaan rezeki yang x ternilai ini :)
okey sebenarnyer aku sungguh teruje untuk berkongsi 
crite tentang kehamilan aku
kepada semue pembace blog nie.. 
tapi aku x tahu nak mulekan macam mane???
maklumlah sekarang kandungan aku dah masuk 8 bulan
bukan aku x nak update cepat pasal crite nie tapi
maklumlah mase yang buzy & keadaan awal pregnant
yang tidak mengizinkan.. maaf kepada semue..

Sejak pregnant semunyer berubah hormon kite nie
x same macam mase kite x pregnant
badan lemah2 & cepat letih..
jadi malas dan lemah tuk buat segale rutin
harian seperti biase tapi terpakse aku kuatkan
diri ini untuk membantu en suami mencari rezeki :)

Alahamdullillah aku dapat melalui waktu2 sukar
itu dengan hati yang tabah dan berharap aku akan
sentiase kuat untuk melalui hari2 yang akan datang
terutamenyer bile dah ade baby nanti :)

Terima kasih buat en suami yang tersayang yang
banyak membantu aku melalui waktu2 sukar itu
( akan aku crite pada kamu semue nanti )




geram tengok gambar2 baby nie kan :)

 

No comments:

Post a Comment