Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 21, 2012

Hadiah tahun baru 2012 :)


Syukur ke atas rezekimu Ya Allah...
semoga aku ngan en hubby sentiase di berikan kesihatan
yang baik untuk mencari rezeki yang halal 
serta beribadah kepadamu.. amin3x ya rabbalalamin..

untuk pembukaan tahun baru 2012 ini bersyukur ke atas rezeki yang
di berikan kepada aku & suami..
semoga rezeki kami akan lebih murah serta dipermudahkan 
segale ape yang aku ngan en hubby impikan untuk tahun 2012 
dan untuk hari-hari yang akan mendatang

untuk pengetahuan pembace blog aku nie.. en hubby sebenarnyer baru
sahaje bertukar tempat keje baru... baru 2 bulan saje..
alhamdullillah walaupon baru tetapi ade rezeki
untuk mendapat bonus ;)
hehehe.. rezeki anak dalam pewot nie kot :)

okey untuk itu en hubby hadiahkan hadiah pertame untuk tahun
baru 2012 nie... sangat gembira walaupon hadiah
X semahal macam orang lain yang
kaye-kaye diluar sane :)



hihihi... inilah hadiah dr en suami yang tersayang..
<<<<< TOMEI >>>>>


wah seronok kan dapat 2 set lagi..hehehe :)


hokey semue jangan salah faham tau..
satu jer untuk aku..
satu lagi untuk sape ye???? 
untuk orang kesayangan en suami juge :)


 yang nie untuk aku :)
buah rantai 2 pilihan en hubby sendiri..


yang nie plak untuk orang kesayangan en suami..
untuk baby kami dalam pewot :)
' Tenkiu Papa ' 
( aku mewakili anak dalam pewot nie..hehehe )



terima kasih juge sayang ucapkan kepada abang 
ke atas hadiah yang abg bagi nie..
terutamenyer abg yang sentiase berade & menemani
sayang walau dalam ape jua keadaan..
semoga Allah sentiase memelihara hubungan dan kasih
sayang kite sampai kealam syurga.. Amin..


>>>   InsyaAllah en hubby akan naik gaji lagi selepas dapat comfirmation :)
aku juge tengah menuggu bonus & kenaikan gaji juge..syukur Alhamdulillah :)




No comments:

Post a Comment