Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 7, 2012

Selamat Tahun Baru 2012




Selamat Tahun Baru 2012 kepada semue pembace blog aku nie :)
di harap semue pembace blog nie akan memulakan tahun baru
dengan azam yang baru and happening :) 
Dan semoge azam
kamu smue untuk tahun 2012 ini akan termakbul.. insyaAllah...


banyak benda sebenarnyer nak dikongsikan bersame 
tapi ketersebukkan kerja serta mase yang terhad telah menghadkan segalenye :(
okey x pe akan aku cube untuk rajin mengupdate blog untuk tahun 2012 nie


banyak crite tentang pengalaman mengandung yang 
nak aku critekan pada kamu semue :)
nantikan sajeee...



aku ngan en hubby sungguh x-cited menantikan kelahiran anak sulung kami :)
 tolong doakan yang terbaik untuk aku & baby

( *______ * )




No comments:

Post a Comment