Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

Flower & ice blanded choclate... :))


Khamis 26 May 2011 en hubby tersayang telah menghantar bunge untuk aku kat opis time lunch..
memang aku sangat terkejut dengan ape yang hubby buat untuk aku..
x sangke hari itu aku akan dapat bunge dari en hubby
sebenarnye tiade ape-ape yang istimewa pada tarikh tersebut untuk kami sambut 
tapi hari itu aku majuk ngan hubby sebab 
itulah en hubby aku telah menghantar bunga dan juge ice blanded choclate starbuck ke opis 
semate-mate untuk memujuk aku..hehehee..
suke la sangat-sangat kan orang pompuan nie bile dapat bunge :))
tenkiu abg sudi pujuk sayang..



Nie la rupe bunge & ice blanded yang en hubby bagi untuk memujuk aku..
sebenarnyer x yah hantar bunge pon xpe yang penting
abg kene pandai pujuk haty sayang..

Esok adalah ulang tahun perkahwinan kami yang ke-2
x sangke dah 2 tahun kami hidup sebagai suami isteri dan macam-macam
yang dah kami belajar tentang sikap n sifat kami tapi banyak
lagi yang kami perlu blaja serta memperbaiki ape yang kurang
dalam menempuhi onak duri dalam melayari bahtera rumah tangga nie..
gaduh , marah , tidak puas aty & macam2 lagi adalah
lumrah & yang penting kite kena
sentiasa memperbaiki ape yang salah & sentiase bertolak ansur...

Doa & harapanku agar hubungan yang kami bina ini akan membawa
keberkatan , kebahagiaan & sentiase dilindungi oleh
Allah S.W.T hendaknye..amin...
Aku bersyukur sangat kerana di pertemukan dengan seorang insan yang
sangat baik hati, memahamiku , menyayangiku & mencintaiku sepenuh hatinye
juge seorang yang menunaikan tanggungjawabnye sebagai hamba Allah S.W.T



Gambar kenangan yang akan ku kenang untuk selamanyer..

LOVE FOREVER

****************************************************




No comments:

Post a Comment