Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

FuLLhouSE... :)



Disini la kami dinner.. :)
 
First skali aku nak ucapkan tenkiu bebanyak kepada my beloved frendzz 
Yubailina Rizka @ name panggilannyer eika 
yang sudi blanje aku ngan hubby dinner kat FullhouSE.. :)
Fullhouse nie kat ampang jalan Yap Kwang Seng..
sebenarnyer dah lame die nak blanjer kami tapi x sempat-sempat 
lagi kerana terlalu buzzy kerje dan ade jer hal masing-masing..

kami bertiga.. Hubby , Aku dan  Eika

Ape yang kami makan kat situ???
jeng..jeng..jeng..heheee..
jom tengok..aku dh amik gambar makanan kami bertiga..







Nyum..nyum..nyum...memang sedap
kami semue kekenyangan. :)
sape-sape yang belom pegi bleh la untuk mencube ye..
tempat pon sangat cantik N samgat lomantik
ye untuk pasangan yang bercinte..
sesuai juge untuk celebrate anniversary..


aku ngan eika sedang menikmati... sedap tau..

posing dulo sebelom balik..hihiiii.... :)


nak posing ngan hubby plak.. :)

ape-ape pon sangat gumbira rase hati sebab lame sudah x bertemu
ngan sahabatku ini.. :)
bukanlah jauh sangat kami duduk dalam KL nie je
tapi paham-paham ajer la kalau dah
same-same buzy

tenkiu skali lagi kepada cik eika kerana sudi
blaje aku ngan hubby.. :)
lain hari giliran aku plak blanjer kamu ye cik eika..
biler 2 x tahu lagi la..tunggu....




No comments:

Post a Comment