Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

hujung minggu...

hujung minggu nie aku bersendirian di rumah.. suami tersayang 
kene keje hari nie..
mak ngan bapak pule pulang ke kampung halaman bersame kakak ku shida sekeluarge,
semalam mereka berangkat naik flight pukul 9.50 pagi... 
pulang ke indonesi untuk makan angin selama 2 minggu..
sedih & sayu hatiku untuk berjauhan ngan mak & bapak tersayang..
Doaku semoga mereka semue keluar rumah hingga masuk balik ke rumah ini dalam keadaan 
selamat & sentiase di lindungi oleh Allah S.W.T , amin..

so maknenyer hanye tinggal aku ngan suami tersayang di rumah ini kerana 
adikku yang bongsu pon  balik ke rumah mentuanye sebab 
si kecil Lisa akan di jage oleh nenek belah abah die
sementare nenek di sini bercuti & makan angin...

pagi nie aku bangun pon sebab terkejut lisa menangis kuat..rupe-rupenyer
sebab die x sabar menunggu ummi bersiap, 
nak berjalan no satu la kalau sikecil nie tau..
pastu ape lagi aku amik lisa dari abah dier & nak bawak la die turun dulo, 
depan pintu pon dier dah senyap sebab tahu nak kuar umah..
tersenyumsenyum suke kalau dah depan pintu
kalau cakap nk berjalana jangan la x jadik nnt majuk sungguh si lisa nie tau

huhuhuuu..mesti rindu aku kat lisa sebab nanti 2 minggu x jumpe kan..
aku naik atas pastu masak nasi goreng untuk hubby bawa kat bengkel..
aku masak semue nasi yang ade sebab takot membazir
plak kalau x masak kat umah tinggal kami berdue jer kan
aku masak lebih suh hubby bawak kat bengkel untuk
die makan ngan kawan-kawan sekali
so x lah membazir tapi dapat
beramal gak kan niat kite sedekah bagi orang lain makan..

lepas hubby g keje aku plak banyak keje nak kene buat biase la hujung minggu nie
nak mengemas itu ini dalam umah nie kan..membasuh baju lagi..
tapi semue 2 xde masalah aku mmg suke mengemas terutamenyer bile
dok umah sorang2 habis semue aku kemas..hehee..
x sabar nak ade umah sendiri..

plan lepas mengemas nak g melawat baby anak kawan aku..
lepas tu x tahu lagi nak buat ape..tengok la nanti kate hati nak g maner...
nak balik umah hubby balik petang, so maybe jenjalan g maner2 dulu kot..
okey la aku nak g bersiap dulo nak kuar g tgk baby..
balik nanti sempat aku update lagi blog ye..
bye..bye..





No comments:

Post a Comment