Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 8, 2011

Selamat hari IBU... :)

Hari nie kite semue menyambut hari ibu sedunie kan..
Selamat hari ibu untuk mak yang tersayang & juge Ma yang jauh di kampung ( panggilan untuk mak mentue ) , semoga mak & ma sentiase sehat , gembire, & dirahmati oleh Allah s.w.t...amin..
hari ibu di sambut setiap tahun pada minggu pertame hari ahad bulan May x kire la jatuh bape hari bulan..
tapi bagi aku hari-hari adalah hari untuk mengingati mak ku yang tersayang
bagi aku x sambut @ tidak ucapkan pon xpe asalkan kite betul-betul mengingatinyer, menyayangi  mak, tidak melukekan hatinyer n sentiase buat yang terbaik untuk mak dari semue hal dah cukup sangat bagus..
jangan hari nie sebab hari  ibu kite gembirakannyer tapi pada waktu-waktu laen kite menyakitinyer & melukekan hatinyer itu adalah tidak baek n tidak bagus.. itu adalah pendapat n pandangan dari aku :)

Aku juge ingin memohon maaf jika ade kesilapan & kesalahan yang pernah aku buat, jike aku terkasar bahasa pada mak dan pernah membuatkan mak terase hati dengan ape-ape sahaje perbuatanku...


sayang mak saye, semoge mak sentiase chat..amin..


ma saye sayang kamu juge , semoge ma pon sentiase chat..amin..


gambar kenangan mase kenduri sambut menantu di kelantan.. :)


ayah & mak mentue kenanagan mase kenduri di rumah saye.. :)


  
semoga mak & bapak chat slalue n gembire..
pengorbananmu akan ku kenang hingga akhir hayat ini..
Selamat hari ibu juge kepada semue yang bergelar ibu...
 
SAYE SAYANG SEMUE KELUARGE SAYE :)
semoge semue keluarge saye sentiase di lindungi & chat slalue..amin..



 

No comments:

Post a Comment