Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 24, 2011

teringin makan roti john..

hari 2 tibe-tibe teringin nak makan roti john..
tertanye-tanye kat maner nak cari roti john siang-siang hari nie..huhuuuu..
bukan senag kan.. biase malam senang la nak jumpe kat pasar malam 
atau kat orang jual burger.. nak yang sedap lagik :)

kawa satu opis kate dier tahu kat maner.. tapi rase x tahu la sodap ke tidak??
kena cuber dulo baru tahu..bestnyer rase..hehee..
so time lunch kami pon kuar la ke tempat itu..
Jusco AEON AU2 @ Setiawangsa
terletak kat foodcourt die.. 



wow nampak sodap kan..kan..kan.. nasi black paper..
memang sedap pon..tapi harge pon mahal..
RM 12.00 mahal la kalau kat aku
sebab bukan restoran persendirian



nie la tuan punyer makanan tadi..
sibuk tangkap gambar gak masuk kt FaceBook




yang nie mesti semue orang dah biase tengok kan..
rase ok la sedap gak tapi aku lagi suke
yang kat foodcourt giant permata
paling sedap kt tekak aku..hehee..




kak huda punyer makanan kat atas tadi..
sempat posing lagi..hehehee..
( macam aku gak )



yang nie mesti la aku punye..roti johnnnnn..
rase memang sedap..mahal gak RM5.00 tapi xpe ok la sebab sedap kan :)
sape-sape nak cube bleh la ye aku gerenti korang puas hati..
tapi kalau x puas hati bleh complain kt orang
yang buat nie..huhuuu..



gambar kak julia lagik..maner gambar aku?????
pelikkan xde gambar aku..
lupe la nak amik sebab x-cited nak makan roti john.....hihiiii...





No comments:

Post a Comment