Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 21, 2011

kawan lame wedding... :)

hari ahad 15 May 2011 aku ngan hubby pegi kenduri kawin kawan lame aku dekat sentul
name kawan aku nie Nor Haniza.. kami kenal kejap jer mase pegi
Pulau Perhentian, mase 2 rombongan opis tempat lame..
kenduri buat di dewan sentul, alhamdullillah 
walaupon sesat sikit tapi kami sampai juge.. :)



macam biase la kami suke posing dulo dalam kete..
heheehee..hobi yang same kan... :)



aku ngan Niza..pengantin yang cantekk.. :)
baju ngan pelamin pengantin pon sangat cantek..



suke sangat-sangat sebab dapat bergambar dengan pengantin..
tenkiu Niza sebab sudi jemput kite ke majlis
istimewa kamu..



ha yang sebelah kiri 2 adalah kakak kepada Niza
kami juge berkawan :)
same la kenal mase percutian di pulau perhentian.. 
name kakak niza nie aku panggil
kak yati  just click kt namer die untuk 
link ke blog die..




hahahaa..suke sangat dapat buah tangan ye kami nie..hehee..
cantek pasu n cawan canderehati untuk tetamu yg hadir



hihiiii..sempat lagik kami nak posing amik gambar sebelom balik
tenkiu sekali lagi kepasa Niza , husband & family
kerana sudi menjemput kami ke majlis ini..
layanan yang diberikan n tidak lupe juge
ayam masak merah sangat sedap..hehee..
rindu ku terubat juge..cewah..
nanti aku try cari gambar-gambar kenangan semasa
kami bercuti kalau ade nanti aku update kat next entry
( * ______ * )




No comments:

Post a Comment