Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

Melawat baby Yasmeen.. :)

Lepas mengemas kat rumah tengahari aku kuar g tengok
baby Nur Hawa Yasmeen
iaitu anak kepada kawan aku Nur Hartini ,
semalam 29 May 2011 genap umor baby 10 hari..
geram sangat tengok baby nie comey, tembam & putih melepak..
yasmeen pon baby yang baek & x banyak meragam..
buat macam maner pon dier x menangis
tido ngan lene jer..



sempat gak aku amik gambar ngan baby,
tenkiu kepada my friend sally tolong aku amik gambar ngan baby nie
sally adalah kakak kepada tini, sape yang baca blog aku sebelum nie mesti tahu
Cikgu Sally..hehee.. yang beri tunjuk ajar aku dalam membuat blog nie..



hadiah kecik nie untuk baby Yasmeen..
sape-sape nak tengok gambar baby yasmeen ngan lebih banyak
bleh la g melawat ke blog kawan aku Sally
lepas balik tgk baby yasmeen aku tunggu hubby balik keje kat opis die
pastu kami pegi shoping sket, malam baru sampai umah teros layan mentor



Macam biase la kami nie kan suke posing dulo dalam kete..heheee..
hubby ngan baju keje + bau macammnye terus g shoping :)



sebelom balik hubby pekene dulo koew tiaw + bihun tomyam kaw thailand
rasenyer memang sedap...
itujer la citer hujung minggu aku
rindu sangat pada mak & ayah kat kg & anak buahku Lisa
huhuuuu...lamernyer nak tunggu due minggu lagik..





No comments:

Post a Comment