Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

OLd Town Wit Sally

Nie crite zaman bile la kan..
huhu..x sempat nak update blog la...
macam biase la nak kuar lame sikit time lunch hari Jumaat je la kan...
hari 2 aku kuar lunch ngan cikgu sally.. :)
kalau kamo ade bace entry blog aku sebelom nie mesti tahu sape nie cikgu sally kite kan..
kami pegi lunch kat old town, jusco wangsa maju jer dekat sikit ngan opis aku sebab hari 2 aku x bawak kete sebab problem xleh nak start..
so aku g sane mintak tolong kak julie anta n balik mintak tolong cikgu sally anta kat opis.. tenkiu ye kengkawan :)
sambil makan kami bergosip-gosip sikit pasal keje 
& isu-isu sensasi terkini..adalah x yah cite kat sini..heheee...


saye ngan sally..due orang comeyy..hehee.. :)

nie air kami berdue


Loti bakar... kongsi.. :)


Koew Tiauw sup..hehee..nie pon kami kongsi gak tapi still x habis..huhu..

posing lagik..beautiy gugurlzzz.... ;))

 mase berjalan dengan lajunyer bile berjumpe kan..
x puas rase nak berborak..
Pn Sally laen kali kite lunch same lagi ye.. :)




No comments:

Post a Comment