Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

Anak kecil pakai tudung

assalamualaikum & selamat pagi semue..
awal aku bangun hari nie :) almaklumlah hari cuti biasenyer bangun lewat la kan..hubby aku pon masih lena dibuai mimpi ntah yang indah @ pon yang X indah..kihkih..tapi ntah mate aku dah xleh nak lelap pon & x tahu nak wat ape??? terpikir plak nak update blog..

Tapi nak crite ape kat blog aku nie?? biase la pagi2 otak masih blurrr la katekan...tibe2 teringat gambar yang aku tangkap.. gambar anak buah aku Emyra Farisya Hanany yang baru masuk 4 bulan..hehe..aku pakaikan die tudung dan tangkap gambar die.. sikit jew dapat tangkap sebab baby dah menangis x selesa..huhuhu... 

Jom tengok gambar-gambar anak buah aku yang kena pakse pakai tudung..


Mule-mule suke la lagi2 bila orang amik gambar dier

nie muke cam dah boring jew..Farisya meh la tgk sni sayang

huhuhu...betul2 boring & rimas dah nie..menangis sudah..

CAKKK.. kena pujuk ngan camera baru diam ye..

Hahaha...itu jelah gambar-gambar yang aku sempat tangkap sebab baby dah menangis tarik2 tudung suruh bukak....
" X Suke pakai!!! RIMAS la mak teh"
 agaknyer itulah yang Farisya cakap kalau dah pandai cakapkan..hehehe..

2 comments: