Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Main masak-masak @ office

Hai semue :)
Hari Jumaat..ade ape dengan hari jumaat ye.. hari Jumaat adalah penghulu segala hari bagi orang islam..pada hari Jumaat juge diwajibkan kepada kaum adam untuk menunaikan solat Jumaat bagi mengantikan solat zuhur mereka..

Tapi di entry kali nie aku bukan nak crite berkenaan hari Jumaat ye :) tapi ape yang terjadi pada hari Jumaat bertarikh 18 March 2011??? critenyer adalah seperti tajuk aku di atas 
" Main masak-masak @ office "

Aku ngan kawan-kawan kat opis masak pizza...setiap orang membawa bahan-bahan untuk membuat pizza, memang seronok ngan kerjesame semue orang pompuan kat opis nie menjadilah pizza kami ;) 
habis satu opis berbau pizza dah x macam perodua service tapi macam pizza hut la plak..hikhik..

Okey Jom tengok acara memasak pizza kami :D

aku posing ngan pizza yg aku buat sendiri :)

Pizza dah sedia untuk di bakar
Pizza Vege special dari kami
Pizza sedang di masak dalam oven
Pizza siap dimasak..yum..yum..
Garlic bread + mushroom soup
Puding caremel - service manager saye bt dr rumah
inilah hasilnyer..meriahkan..hehe :)
orang-orang kuat..hehe :)

Memang senak perot hari 2, makan terlebih banyak la katekan :)
InsyaAllah lain hari kami nak masak-masak lagi.. Tapi x tahu lagi ape menu..
nanti kite share ye..
bye..bye..

No comments:

Post a Comment