Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 9, 2011

Wekend @ Taman Tasik Titiwangsa

Hello ape khabar semue?? Diharap dalam keadaan sehat ye..
X tahu pon ape nak update kat blog nie so aku masuk jew la ape2 crite yang boleh memenuhkan blog nie..hehe.. Hujung minggu hari 2 aku g berjalan ke Taman Tasik Titiwangsa.. semue orang mesti tahu kan kat maner tempat nie.



Tasik kat sini adelah tasik buatan manusia. Taman Tasik Titiwangsa nie sangat popular bagi orang yang bercinta terutamanya orang mude malam minggu & hujung minggu lagi ramai orang kat sini, sesuai juge untuk memanaskan badan seperti berjoging , bola sepak , badminton , tenis n macam2 lagi la. Taman permainan untuk kanak-kanak juge disediakan sebagai kemudahan ibu bapa yang ingin membawa anak mereka bermain di sini.

Aku ngan husband aku x pergi berdue kali nie, aku bawak anak kakak aku 3 orang & adik pompuan aku. Kami X lame pon kat situ sebab dah petang n lewat nak manghrib dah.Kami naik sea ryder tunggu pon dah lame so xleh nak berjalan banyak.

OokeY kat bawah nie ade sikit gambar-gambar yang aku nak kongsikan bersame ngan pembace blog aku nie :)



menunggu giliran untuk menaiki sea ryder..husband tangkap gambar kami dulu

Bace arahan dulu sebelom memulakan perjalanan, untuk keselamatan..







adik pompuan aku ngan anak buah aku

Hubby + Shahir ( Nape ngan hubby aku nie ?? ) = LUCU

Syazwan & Shahir = Abang & Adik

Aku ngan Hubby pon nak posing gak..hehe :)

Mak Ude ngan adik Shahrul

Hubby yang keletihan mengayuh sea ryder...ciannyer..


Xpe la aku tolong lap peluh hubby jew...hihi..

OOOK , bye...bye < assalamualaikum >

2 comments:

  1. kak kak searyder ni bukak dari pukul baper? weekends ada tak?

    ReplyDelete
  2. akak x ingat la bukak kul bape.. tapi tutup xslah akak dalam kul 5..
    weekends pon ade bukak :)

    ReplyDelete