Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

Steamboat wit bestprendzzzzzz :)

Saturday morning aku dapat panggilan tepon dari kawan baikku yang dok jauh di rawang..
jauh ker?? aku rase jauh gak la sebab kalau sebut jer dok maner??
Rawang mesti orang akan kate jauhn kan....

Kawan aku dah jadi penduduk tetap di sane al maklumlah dah keje kat sane suami isteri, rumah pon dah beli kat sane ape lagi mesti dieorng pon malas nak kuar dari kawasan rawang melainkan ade hal-hal tertentu yang memerlukan mereka keluar dari kawasan tersebut..

Kawan baikku nie name die Nor Jamilah bte Mikhsan, kami satu sekolah & dok satu kelas , meja sebelah, die seorang yang pemalu dan tidak banyak cakap @ pendiam tapi dah dua anak die sekarang..hehe..
 Haha.. itu zaman sekolah sekarang tidak lagi mesti dah pandai berdikarikan..

Crite macam dah lari dari tajuk plak kan..hihi.. Jamilah tepon sebab nak ajak aku datang rawang sebab die & husband nak belanje aku ngan hubby g makan steamboat kat sane.
Pas Jamilah tepon aku, apelagi aku msg la hubby tnye die ble ker nak g rawang malam nie.. bukan ape takut hubby fenatt keje kan kene la tnye dulu..

Bila hubby setuju, aku pon cepat2 la msg Jamilah bagitahu ok malam nie set :)
suke la kan ade orang nak blanje kite makan lagipon windu la lame x jumpe ngan kawan aku yang sorang nie..buzy keje memanjang satu lg sebab jauh..


sedia untuk memasak

masak jangan x masak..nak makan nie :)

Anak Jamilah yang pertame

aku ngan anak jamilah yang no dua
aku ngan Jamilah..senyum :D
Jamilah & husband..malu la plak Jamilah nie :)
   
Hubby ngah serius berborah ngan husband Jamilah

Kami pon nak pose gak sblm balik..hehe :)

Tenkiu kepada Jamilah & husband sebab sudi blanje kami makan..
lain kali blanje lagi ye..hehe..
Terubat rase rindu pada kawanku sorang nie :)

No comments:

Post a Comment