Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

Cikgu Sally

Selamat petang smue.. harap smue dah lunch ye..
Hari yang tenang untuk bekerje..hehe..sebab xbuzy sangat semue kejew dah settle..sambung jap lagi pas update blog plak ye :)

Sape itu cikgu Sally??? sape nak tahu angkat kaki dulo..haha..lawak ker??
Hah nie la cikgu saye yang ajar saye mengupdate & mengdesign blog nie.. dan macam-macam la yang berkaitan dengan blog nie sampai pandai cikit-cikit :) 

Kami berkawan dari sekolah lagi name sebenar die Nur Suhaili binti Khajaa Kamarudin tapi x tahu nape orang panggil die Sally (memang name panggilan dari sekolah - kat rumah pon same gak panggilan name die)

Orangnyer cantek tau..putih melepak..x make-up pon dah cantek kalao make-up.. WOWWW lagi la cun melecun.. :)

Tapi dah kawin so kalau ade sape-sape yang prasan & cube-cube nak ngorat sorry la ye!!!  nanti kena penumbuk ngan hubby dier..

Ookey kat bawah nie aku nak share sikit picture cikgu Sally yang ade dalam simpanan camera aku..huhu..sikit jer..

Peace V dari Cikgu Sally

yang nie plak picture di ambil mase kenduri kawin kawan aku
gambar nie husband aku tangkap tanpa kami sedari
Cikgu Sally pon ade blog..jom singgah kejap http://cocopinko.blogspot.com 
Tenkiu Sally sudi mengajar serba serbi mengenai blog nie..

3 comments:

  1. hehe thanks.. sbb link blog aku..
    aku kena ajar ko buat link atas nama ni..

    just type *nama

    *url= http://blog url.blogspot.com
    *nama=nama tuan blog or apa je ko nak type.


    nanti link.

    ReplyDelete
  2. ops sorry terlupa benda terus jadi lak nanti aku email la code. tp ko tekan link dlm post pun boleh jugak.
    nanti klik je nama blog terus link blog org tu.

    ReplyDelete
  3. hihi..sory patutnyer kena masuk 1st lg sblm cite byk..
    ok nnt sal check email & ape2 xth nnt sal mintak tunjuk ajar ye :)

    ReplyDelete