Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

Botak licin

 
Hoho..kepala sape yang botak licin nie :)
Hihi..sape lagi kalau bukan anak buaha aku Emyra Farisya Hanany
kepala botak itu biase la pada bayi yang baru lepas pantang kan!! tapi anak buah aku nie bukan baru habis pantang tapi dah nak masuk lima bulan dah..
huh aku dah la x suke kepala baby botak > sebab cam x comeyy jew kan..
(tapi kalau aku ade anak nanti pon kn botakkan kepala gak lepas habis pantang)
tapi sekali jew la botakkan kepala anak aku nanti

Cian anak buah aku nie x pasal - pasal abah die botakkan lagi untuk kali yang kedua mase die tengah nyenyak tido dan bermimpi indah di malam hari , 
sebab katenyer nanti rambut akan lebat..betul ker?? 
ntah x tahu la aku kebenarannyer... 
Dah la mase 1st time balik umah nenek belah abah die kene potong bulu mate, 
habis kontot, selamat la sekarang dah panjang melentik :)
Jom kite tengok sikit gambar-gambar anak buah aku nie..


nie pandangan dari atas..huh X suke la..UWAAAAAA
aku plak yang lebih2 kan..kan..
Bila rambut farisya nak tumbuh plak nie?? mesti lambat lagi.



Farisya wit Abah > yang telah mengerjekan rambut die sampai botak, 
time syok-syok tido dibuai mimpi nan indah :(

yang nie plak picture selepas 3 hari dah botak..cam comeyy gak kan :D


farisya cepat tumbuh rambut banyak ye sayang :)
                




No comments:

Post a Comment