Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 25, 2011

Watson


Assalamualaikum semue, semoge di dalam keadaan chat & ceria :)

Ape kene mengena tajuk aku hari nie ' WATSON '
Semue orang tahu kan Watson itu ape..hehe..lebih kurang farmasi la kan.. 
macam-macam ade jual kat sini kan.

Hari Jumaat rehat macam biase la 2 jam so bleh makan lame-lame sikit dan berjalan-jalan sikit cuci mate la tengok barang-barang.. nak beli gaji x kuar lagi, almaklumlah baru 25 haribulan kalau keje ngan gobeman bleh la compem dah gaji.

Aku ngan kak Huda ( member satu opis ) makan kat Jusco wangsa maju..biase la situ jew tempat paling dekat ngan opis kami :) dan kami pilih Johnny untuk lunch hari nie
(sepanjang makan dalam kepala otak nanti habis makan singgah watson jap)
barang ape ye agaknyer..hehe.. menu pon same koew tiau soup
memang sedap sape x rase lagi bleh la cube ye, pasti nak lagi.

Lepas makan ape lagi ajak la kak Huda pegi watson kat tingkat satu..sebab tadi aku dah bagitahu kak Huda lepas makan nanti kite g singgah watson jap nk beli barang. 



Nie la bag plastic watson..mesti semue nak tahu ape isi dalam bag plastic nie smpai aku beria2 sangat nak crite & bagitahu semue pembace blog aku nie..
Ade sesuatu yang akan membuatkan semue orang terkejutzzzz termasuk la suamiku yang tersayang :) hehe..
Perasaan aku plak takot doctor marah..huhu..

Tapi aku x nak bagitahu hubby dulu sebab kena tunggu & lihat..
Apakah bendanye yang aku beli nie??
Jom layan sampai habis..



Inilah salah satu barang yang terkandung dalam bag plastic tadi..huhu..
la beli nie pon nak kecoh kew?? compact powder semue orang pon beli gak kan..
Ingatkan ape la yang aku beria2 nak bagitahu!! hampeh kan??
Hehe jangan la nak marah ye..ade satu lagi barang dalam bag plastic 2 nak tahu tunggu la sampai habis bace.. 




Ape benda nie..haha..bace kat gambar 2 pon semue orang bleh tahu kan..
Sebenarnyer priod aku dah lewat 6 hari termasuk hari nie, so kene la beli benda nie nak test kalau-kalau ade rezeki kami..wink3... nak dapat baby??? 
InsyaAllah :)

BISMILLAHHIRRAHMANNIRAHIM

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim Ya Tuhan kami sesungguhnya kau maha berkuasa, maha pemurah serta mengetahui atas segala-galanyar, hanya kepadamu aku memohan Ya Allah jika kali ini kau berikanlah kami rezeki (anak) tolong pelihara anak ini dari dalam rahimku hingga anakku melihat duniamu yang sungguh sempurna ciptaanmu, kau jadikan la anakku seorang yang taat pada kedua-dua orang tuanya, agamamu & kuatkan lah imannya walaupun dimana jua anakku berada serta jadikan lah anakku anak yang soleh & solehah..
Hanya kepadamu aku memohon segala-galanya.."
Amin ya rabbalalamin..

Itulah doaku jika aku lepas membuat urine test & seandainya positif
Sebab seselum nie aku penah pregnant tapi belum rezeki kami..

Kamu yang membaca blog nie mesti nak tahukan keputusannye???
kene tunggu hujung minggu la untuk buat urine test, so nanti dapat result aku share ngan kamu semue... SOWI sangat buat kamu nebous jugak kan..hehe..

Bye..bye..Assalamualaikum


P/S : jangan kecoh2 dulu ye!!!TQ...Muaahhhhhhhhhhhh ( *___* )


3 comments: