Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Breakfast @ MC Donalds

Hai selamat pagi semue...
 Hari nie bangun pagi-pagi sebab nak breakfast Mc Donalds. Biasa la hari kejew nie kan kalau x bangun awal maner sempat nak breakfast ngan husband.. So memang dah plan dari malam kate sok nak breakfast Mc D ngan hubby..ape lagi lepas solat subuh terus mandi dan bersiap-siap awal untuk g keje n sebelum 2 singgah breakfast seperti yang dirancang malam tadi.. ;)


macam biase la aku ngan hubby kami posing dulu...hehe

 2 set breakfast Mc Donalds kami..YUM..YUM..YUM.. :)

2 hot milo untuk kami + creamer untuk tambah lebih sedap

Hubby sedang menikmati breakfast nyer sempat aku tangkap gambar




Sausage MC Muffin with Egg ~ hubby punyer breakfast

Sausage MC Muffin ~ aku punye breakfast

kami posing lagi..hehe..tapi nape muke hubby aku pelik ye??

Cookies Biscuits..sampai opis kawan aku kak Julie bawak nie plak..layan....

1 comment:

  1. WAAAA.....lapoo la...hehehe...biskut org tolong promot ke? hehe

    ReplyDelete