Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 5, 2011

Emyra Farisya Hanany

Assalamualaikum & salam sejahtera semue...
Diharap anda yang sedang membace blog aku nie di dalam keadaan chat & happy ye..

Sape agaknyer orang yang punye name untuk tajuk blog aku kali nie ye..
Emyra Farisya Hanany... nie la anak buah aku yang baru nak masuk 4 bulan mase aku tulis crite nie...lahir pada 6 November 2010 di Hospital Ampang kul bape aku x igat la tapi pagi kul 11.00 macam 2 kot.. :)

Adik bongsu aku ( yang no 9 ) punye anak ..aku gak yang xde baby lg..huhu... mungkin blom rezeki aku lagi..  Aku baru jer bleeding awal bula disember 2010 mase kena cuci kat hospital kena tahan wad sampai 4 hari ( bosan & rase tambah sakit mase dok hospital sebab lame sangat ) mase 2 aku dah 10 minggu pregnant dapat gak rase macam mane orang pregnant ( alahan yang sangat banyak & badan yang sangat lemah ) yang best doctor bagi aku rehat sampai 3 minggu..tapi sebenarnyer bosan dok umah lame2 sangat sebab kena pantang banyak benda xleh nak buat.

InsyaAllah kalau ade rezeki aku nak baby dalam mase terdekat nie ( doc kate sekurang2nyer selepas 6 bulan ok lepas bleeding ) sekarang nie pon aku still kena amik darah jumpe doctor 3 minggu sekali untuk check-up kesihatan aku ok @ pon x ok N alhamdullillah setakat nie prestasi baik.. :) 

Nak tahu x aku berangan2 nak baby twin..bestnyer kalau boleh dapat kan ( sebab kakar ipar  aku ade anak kembar sepasang - lelaki & perempuan ) kalau perempuan mesti comeyy & tembam macam aku kan..hehe... ( perasan sendiri la katekan ) Doakan aku ye semoga impian aku jadi kenyataan. So skrang adalah mase untuk aku ngan hubby berhoneymoon lagi la nampaknyer.. ;)

Emyra Farisya Hanany mase baru lahir x banyak ragam.. senyap jew x banyak menangis tapi sekarang nie dah pandai & dah paham sikit2.. majuk pon kuat klo dah majuk abis la menangis x nak berenti..hehe.. tapi aku rase smue baby pon mcm 2 kan..

OookeY kat bawah nie sedikit gambar yang aku nk kongsikan bersame-same..

nie time cukur jambul farisya & yang dukung 2 hubby tersayang

dah siap cukur jambul hubby serahkan farisya kepada nenek belah Abah die
Emyra Farisya Hanany yang comeyy ;)
satu malam farisya kena kidnap tdo ngan mak teh

nie pandangan dari atas... ngah mimpi terbang kot..hehe ;)
Farisya baru pandai main air liur & hari2 main air liur kn..
Oooo nape 2 sayang.. nanti dah besar jadi anak yang soleh ye sayang..
Emyra Farisya Hanany yang temban macam mak teh
inilah anak buah sebelah husband yang kembar Kakak ngan Abe

Itulah crite aku untuk kali ini.. OokeY nanti ade crite yang best-best lagi kite kongsi bersame..bye..bye..lebiu smue ;)

No comments:

Post a Comment