Pages

MY WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 12, 2011

Ntah la tajuk ape yang sesuai :)

Hai penat sungguh keje hari nie :(  biase la hari sabtu kan pusat service perodua mane-maner pon mesti buzy... custumer pon ramai yang free & cuti hari sabtu so mesti la time nie smue nak anta kete untuk di service & check segale problem kete termasuklah yang nak tukar barang warranty.. Cian aku tengok mekanik kat luar semue muke kepenatan..maner xnyer kete yang tukar timing belt untuk hari nie je sampai 5 buah kete.

X de ape cite best pon lagi pon buzy x sempat nak mengupdate blog.
Semalam malam aku kuar ngan hubby g makan pastu g la jalan2 window shopping..hehe.. sebenarnyer bukan nak shoping ape-ape pon tapi sebab nak nak buang mase jew sementare tunggu abang aku siap mengurut ( baru jatuh motor - accident ) tapi biase la adew je bende yang x terfikir nak beli tapi dah beli pon..huhu..

Mase masuk satu kedai nie hubby aku ade beli gift tapi aku xprasan sebenarnyer sebab dok sibok tengok barang lain.. Bila dalam kete aku tengok-tengok balik ape barang yang dah kami beli baru aku prasan ade benda tut..tut..hehe..ape agaknyer benda 2 ye??
Bukan gift pon sebenarnyer just die suke tengok & beli nak kongsi ngan aku itu yang hubby beli..jeng..jeng..ape bendanyer tue?? hehe..

Ok la smue msti nak tahu ape yang hubby belikan untuk aku kan..

Hah nie la benda yang hubby beli..key chain for us :)

Bile digabungkan.. blue for hubby & pink for sayang :)

Cawan untuk kat opis ( botol air pon beli skali )

Emyra Farisya Hanany tapi nie bukan nk cite pasal die.. topi yang baby pakai pon kami beli mase berjalan2 nie..dah pandai main lidah dah ye sayang..

Ape plak motif aku letak gambar nie?? hehe..nak bagitahu nie la umi baby..

OookeY itu jer yang aku nak cite..sok cuti plan nak berjalan2..nanti ape-ape cite best akan aku kongsi kan bersame Uoallssssss.. bye..byee.....


2 comments:

  1. woo.dah pandai update..bagus2..blog dah makin bertambah meriah.

    ReplyDelete
  2. hehe..ala smue pon blaja dr cikgu sally :)
    tapi rase padat sgt x aku punye blog nie..

    ReplyDelete